drommenomenliten

Alla inlägg under januari 2013

Av Jekka Nygren - 16 januari 2013 14:55

Väntat fortfarande på provsvaren! Hatar att vänta!! När är väntan över pallar inte mer!

//A...

Av Jekka Nygren - 16 januari 2013 14:55

Väntat fortfarande på provsvaren! Hatar att vänta!! När är väntan över pallar inte mer!

//A...

Av Jekka Nygren - 12 januari 2013 15:01

Ja det var det, två svaga streck fast på fel sticka! Stickan jag två streck på var ägglossningsstickan. Så nu blir det dags att göra ett nytt försök. Men hur långt ska man gå innan man ska ge upp, eller man ska inte ge upp! Jag orkar snart inte med denna väntan längre, blir bara jobbigare och mer påtagligare då många nu i min omgivning kommer och berättar att de ska ha barn. Den känslan jag får inom mig när de berättar är som mitt hjärta får en ytterligare spricka. En spricka som känns som den aldrig kommer att läka! Men jag är glad för deras skull men så bitter och arg på mig själv att jag inte står ut.

Och sen att jag är så rädd för vad provsvaren kommer att säga. Har gått så lång tid sen set där besöket men fortfarande inget svar! Var något fel??
Och de hjälper inte heller när jag står själv med dessa tankar. Min man berättar inte så mycket och är inte så bra på att visa känslor. Men de är väl bara att vänta.

Jag har sagt till min man att jag vill att vi ska utreda oss på att bli familjehem för de finns så många barn som behöver hjälp!

Men min dröm och längtan om en liten kommer alltid att finnas kvar! ?

Presentation


Gift 25 årig tjej. Bloggar om livet med PCO, längtan av en liten bebis och kampen om att gå ner 25 kg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards