drommenomenliten

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Dagen jag fasat lite för! :(

Av Jekka Nygren - 29 januari 2014 10:32

Då är dagen här, dagen som man fasat lite för! Jag är lite rädd för vad som komma skall, för vad som ligger framför! Idag är det sära läkarbesöket som jag skulle på. Där jag inte riktigt vet vad som händer. Men enligt barnmorskan ska de bli en gynekologisk undersökning (det har jag gjort så många gånger förut så den biten är ingen fara), men skulle tydligen spolas och sen få höra utlåtandet vad som är fel på mig, varför jag inte kan få bli mamma! Jag har mixade känslor där jag både vill och inte vill veta! Men ska väl bli skönt att veta så man slipper gå och vänta längre! Hoppas allt går som vi vill idag!

Nej nu ska jag ta och göra lite måsten innan det är dags för sjukhuset! Ha en bra dag mina vänner, jag berättar när jag kan och orkar!

// A...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jekka Nygren - 11 mars 2016 22:20


Känsliga läsare varnas!! :) Ja jag hade inte jätte tydliga tecken på att den skulle starta hade haft lite mensvärk några kvällar innan men försvunnit direkt när man sovit och vaknade på morgonen. Hade misstänk slempropp som gått några veckor inna...

Av Jekka Nygren - 11 mars 2016 08:16


Ja nu har jag varit dålig igen på att skriva här inne! Haha men de har varit svårt att hitta tid och sen har jag väl inte riktigt haft lust då massa annat har hänt! :) Sist jag skrev så berättade jag att de var äntligen våran tur att få äran att ...

Av Jekka Nygren - 3 november 2015 20:46

Ja så dålig på att uppdatera här fast jag jag har appen i mobilen! Men måste verkligen försöka bli bättre, har ändå en hel del som är nyfikna på vad som händer!! Men kan säga som så att våran dröm har blivit vi sann precis som det står i rubr...

Av Jekka Nygren - 2 juni 2015 19:28

Hej mina vänner! nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, har mkt att skriva om men svårt att hitta orden och komma fram till vad jag vill ha sagt, så därför det blir sådana otroligt långa hopp! Men som min rubrik lyder så vandrar vi på en...

Av Jekka Nygren - 4 mars 2014 17:27

Som titeln lyder så ger jag upp nu för jag orkar inte verkligen inte kämpa mer!!! Jag vill inte!!! Varför händer allt mg?! ...

Presentation


Gift 25 årig tjej. Bloggar om livet med PCO, längtan av en liten bebis och kampen om att gå ner 25 kg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards